9 Kasım 2009 Pazartesi

CİHAN DEMİRCİ'NİN
KALEMİNDEN YEPYENİ
BİR ÇOCUK KİTABI:
"SİNİRNAZ'IN SÖZLÜĞÜ"

Mizah yazarı ve çizer Cihan Demirci, son yıllarda çocuklar için yazdığı kitaplara ağırlık verdi. 2010 yılında yazarlığının 30. yılına ulaşacak olan ve 1985 yılından bu yana 38 kitabı yayımlanan Cihan Demirci'nin 2009 yılı Kasım ayında Tudem Yayınlarından yayımlanan son kitabı: "SİNİRNAZ'IN SÖZLÜĞÜ"...



KİTABIN ADI: "SİNİRNAZ'IN SÖZLÜĞÜ


YAYINEVİ: TUDEM YAYINLARI www.tudem.com


SAYFA ADETİ: 152


YAYIM TARİHİ: KASIM 2009


FİYATI: 8 TL



İsmi: SİNİRNAZ… 12 yaşında oluyor kendileri. Aslında o da ismine sinir oluyor ama ailesi böyle koymuş ismini bir kere. Herkes günlük yazarken o oturmuş kendi sözlüğünü yazmış. Bakın şöyle açıklıyor bu durumu:

“Sevgili arkadaşlar! Önce ben de günlük tutacaktım ama baktım çevremde herkes günlük tutuyor, kendi kendime ‘Sinirnaz, sen herkes gibi olamazsın, sen farklı bir şeyler yapmalısın’ dedim… Derken acaba ‘not defteri’ mi tutsam diye düşündüm. Doğrusu o da pek ilginç gelmedi bana… Sonunda kararımı verdim, yani son kararımı ve bir SÖZLÜK yazmak çıktı bu karardan!..”

SİNİRNAZ’IN SÖZLÜĞÜ mizah edebiyatımızda kendine özgü bir tarz yaratmasını bilmiş, son yıllarda çocuk kitaplarında da aynı ustalığı gösteren üretken imzalarından Cihan Demirci tarafından yazıldı. Aslında, Sinirnaz’ın yazdığı bu sözlüğün size ulaşmasını Cihan Demirci sağladı da diyebiliriz! Sonuçta 12 yaşında, çıtır çıtır değil, çatır çatır felsefe yapan bir kızla ve onun kaleminden çıkma mizah yüklü bir sözlükle karşı karşıyayız…

O halde sevgili çocuklar ve çocukluğunu her daim uzatan büyükler; A’dan başlayalım Z’ye kadar sürsün bu keyifli yolculuk…:))


http://cihan-demirci.blogspot.com


www.tudem.com


Cihan Demirci, 28. İstanbul Tüyap Kitap fuarının son günlerinde fuara yetişebilen kitabı "SİNİRNAZ'IN SÖZLÜĞÜ"nün ikinci imzasını atarken, ilk iki imza "Yağmur"lara kısmet oldu...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder